Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Convocatòria per a la cobertura d'una plaça de tècnic de grau superior economista, pel torn lliure

Cobertura mitjançant el sistema de concurs oposició, pel torn lliure, d'una plaça de tècnic de grau superior economista a l'Institut d'Estudis Baleàrics (IEB), amb les característiques següents:

La plaça convocada de tècnic de grau superior es correspon amb una plaça del grup de titulació A, amb les funcions i característiques següents:

Funcions:

- Gestió econòmica i pressupostària de l'entitat

- Control i gestió administrativa dels procediments de subvencions

- Procediments de contractació major i menor

- Comptabilitat financera i suport a l'elaboració dels comptes anuals

- Gestió de tresoreria de l'entitat

- En general, qualsevol altra tasca administrativa que li encomanin els seus superiors jeràrquics del departament assignat

Característiques:

- Illa destinació: Mallorca

- Número de llocs de treball: 1

- Lloc catalogat a la RLT de l'Institut d'Estudis Baleàrics

- Tipus de jornada: temps complet

- Personal laboral fix

- Requisits de titulació: Llicenciatura en ciències econòmiques i empresarials, llicenciatura en administració i direcció d'empreses, llicenciatura en economia, llicenciatura en ciències empresarials o llicenciatura equivalent o grau equivalent

- Nivell de català: C1

- Retribució bruta anual (2024): 34.435,36 euros

Código SIA

3157184

Personas destinatarias

Les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública, d'acord amb l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

b) Tenir complerts 16 anys i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol universitari següent o en condicions d'obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de les instàncies: llicenciatura en ciències econòmiques i empresarials, llicenciatura en administració i direcció d'empreses, llicenciatura en economia, llicenciatura en ciències empresarials o llicenciatura equivalent o grau equivalent. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger han d'aportar la credencial que acrediti la seva homologació.

d) Estar en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell C1 de català o equivalent, o en condició d'obtenir-lo en la data d'acabament del termini de presentació de les sol·licituds.

e) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball convocat.

f) No haver estat separades, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial o per exercir funcions similars a les del lloc de treball objecte de la convocatòria. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no han de trobar-se inhabilitades, o en situació equivalent, ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

g) Abans de prendre possessió de la plaça, l'aspirant ha de fer constar que no ocupa cap lloc de feina ni du a terme cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep cap pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho ha de declarar en el termini de deu dies comptadors a partir del dia de la signatura del contracte, per tal que l'entitat acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat, segons informe de la conselleria competent en matèria de funció pública.

h) Els aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola i del seu origen no se'n desprengui el coneixement de la llengua castellana, han d'acreditar-ne el coneixement, en el moment de la inscripció, mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre; o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació que estan en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.

Donant compliment al mandat de l'article 59 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, no hi ha cap plaça reservada per a persones amb discapacitat.

Plazo máximo para la resolución y notificación

31 de desembre de 2025.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

No

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Trámites

X

Presentació de sol·licituds

Requisitos

Les persones interessades han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra de les que permeten l'accés a l'ocupació pública, d'acord amb l'article 57 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre.

b) Tenir complerts 16 anys i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol universitari següent o en condicions d'obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de les instàncies: llicenciatura en ciències econòmiques i empresarials, llicenciatura en administració i direcció d'empreses, llicenciatura en economia, llicenciatura en ciències empresarials o llicenciatura equivalent o grau equivalent. En cas de titulacions obtingudes a l'estranger han d'aportar la credencial que acrediti la seva homologació.

d) Estar en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana corresponent al nivell C1 de català o equivalent, o en condició d'obtenir-lo en la data d'acabament del termini de presentació de les sol·licituds.

e) Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball convocat.

f) No haver estat separades, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial o per exercir funcions similars a les del lloc de treball objecte de la convocatòria. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no han de trobar-se inhabilitades, o en situació equivalent, ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l'accés a una ocupació pública.

g) Abans de prendre possessió de la plaça, l'aspirant ha de fer constar que no ocupa cap lloc de feina ni du a terme cap activitat en el sector públic delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep cap pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho ha de declarar en el termini de deu dies comptadors a partir del dia de la signatura del contracte, per tal que l'entitat acordi la declaració de compatibilitat o d'incompatibilitat, segons informe de la conselleria competent en matèria de funció pública.

h) Els aspirants que no posseeixen la nacionalitat espanyola i del seu origen no se'n desprengui el coneixement de la llengua castellana, han d'acreditar-ne el coneixement, en el moment de la inscripció, mitjançant l'aportació del diploma d'espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d'octubre; o del certificat d'aptitud d'espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d'idiomes o mitjançant l'acreditació que estan en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol, o bé mitjançant la superació d'una prova específica que acrediti que posseeixen el nivell adequat de comprensió i d'expressió oral i escrita en aquesta llengua.

Donant compliment al mandat de l'article 59 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, no hi ha cap plaça reservada per a persones amb discapacitat.

Documentación a presentar

La sol·licitud es podrà formalitzar segons el model normalitzat que figura en l'annex 2 d'aquesta convocatòria (full d'inscripció). També es pot descarregar del web http://iebalearics.org i de la Seu Electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (https://www.caib.es/seucaib).

El full d'inscripció conté una declaració jurada de l'aspirant de compliment de tots els requisits, però es requereix, en el moment de la inscripció, una determinada documentació acreditativa, tal com s'explica en aquest apartat.

Sens perjudici que en acabar el procés selectiu es requereixi a qui l'hagi superat l'acreditació documental del compliment dels requisits, en qualsevol moment del procés selectiu es podrà requerir als aspirants que acreditin el compliment dels requisits exigits i, si no ho fan, s'acordarà la seva exclusió.

A banda del full de la sol·licitud, s'haurà de presentar obligatòriament, la documentació següent:

a) El full d'autobaremació dels mèrits. El model d'aquest document s'adjunta com a annex 3 d'aquesta convocatòria i els mèrits al·legats s'han de valorar d'acord amb el barem que s'explica en l'esmentat annex 3. També es pot descarregar del web http://iebalearics.org i de la Seu Electrònica de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (https://www.caib.es/seucaib).

b) La titulació universitària exigida.

c) El currículum actualitzat.

d) Per a les persones aspirants amb discapacitat, el certificat acreditatiu del grau de discapacitat, així com el certificat d'aptitud expedit per la Direcció General de Dependència o per un organisme públic equivalent, sobre les condicions personals d'aptitud per exercir les funcions corresponents al lloc de treball convocat i que ha d'expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de feina, mitjançant, si escau, les adaptacions adients.

L'Institut d'Estudis Baleàrics, d'acord amb el que disposa l'article 28 de la Llei 39/2015, obté per mitjans telemàtics les dades dels aspirants contingudes en els documents següents: el DNI i els certificats de llengua catalana expedits per la conselleria competent en matèria de política lingüística o per l'EBAP, o bé l'equivalència expedida per la conselleria competent en matèria de política lingüística d'acord amb la normativa autonòmica vigent.

Per tant, si el sol·licitant s'oposa expressament (indicant-ho en la sol·licitud) a l'obtenció esmentada, ha de presentar els documents següents:

a) El certificat del nivell de coneixements de català exigits (nivell C1 o equivalent). El certificat l'ha d'haver expedit la conselleria competent en matèria de política lingüística o ha de ser reconegut com a equivalent per la normativa autonòmica vigent.

b) Una fotocòpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, el document oficial acreditatiu de la identitat (NIE, passaport o targeta de residència).

Els aspirants han de presentar fotocòpia de la documentació, sense perjudici que en el moment de la contractació hagin de presentar els documents originals per tal que es pugui comprovar-ne l'autenticitat.

La documentació relativa als mèrits la presentaran aquells aspirants que hagin superat la fase d'oposició, en un termini de 10 dies naturals comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista definitiva d'aspirants que han superat la fase d'oposició. El Tribunal farà pública les dates i els llocs de presentació al web http://iebalearics.org.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

13 de gener de 2025.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

X

Esmena de la sol·licitud

Requisitos

Aparèixer com a exclòs/exclosa o no aparèixer a la llista de persones admeses i excloses.

Documentación a presentar

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

29 de gener de 2025.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

X

Presentació d'al·legacions

Requisitos

Haver participat en la fase d'oposició de la convocatòria.

Documentación a presentar

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

5 de juny de 2025.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

X

Presentació de mèrits

Requisitos

Aparèixer a la llista definitiva de persones que han superat la fase d'oposició.

Documentación a presentar

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

20 de juny de 2025.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

X

Presentació d'al·legacions a la puntuació total provisional

Requisitos

Aparèixer a la llista provisional de les puntuacions totals.

Documentación a presentar

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

7 de juliol de 2025.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Contacto

Servicio o Sección responsable

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

C. d'Alfons el Magnànim, 29. Tel.: 971178996

(info@iebalearics.org)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Institut d'Estudis Baleàrics (IEB)

Finalidad

Tramitació del procediment.

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal.

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar